עובר מסך - קורס דיגטלי

שיווק סרטים / הרצאות / הצגות

איך להפוך את היצירה למקור הכנסה?
עבדת על הסרט / ההצגה / ההרצאה שלך כל כך הרבה שנים, השקעת בו את הנשמה, הזמן והמשאבים. עכשיו הגיע הזמן שהסרט יעבוד בשבילך! איך תוכל/י להפוך את היצירה שלך למקור הכנסה יציב וקבוע? איך תביא/י אותו לקהלים חדשים שישלמו כדי לצפות בו? בדיוק בשביל זה יצרתי את הקורס הזה.
תיאור הקורס
הקורס כולל 15 סרטונים עם עשרות טיפים ומציע כלים פרקטיים ואסטרטגיות יעילות לשיווק סרטים במרחבים קהילתיים.
מה בקורס? איך לגרום לרכזי התרבות לפנות אליכם, שיווק אורגני, טריילר ואירוע בכורה, הצעת מחיר, שיחת מכירה ועוד ועוד! והכל כולל דוגמאות! 
אני מאמינה שאם תקחו מכאן אפילו טיפ אחד או שניים כבר תוכלו לסגור את האירוע הבא שלכם! ​
הפכו את היצירה שלכם לפרנסה
מבצע חגים - 297 ש"ח בלבד!
קצת עלי
אני אפרת ליבי, יוצרת קולנוע. 
אחרי שנתיים שבהן הסרט שלי "ידיים מלאות", הוקרן ב100 מקומות בכל רחבי הארץ
קיבלתי פניות רבות לייעוץ ושיווק - החלטתי להפוך את הידע שצברתי לקורס קצר.
הרגשתי שפיתחתי שיטה ורציתי לתת לכם עשרות טיפים שלמדתי ושעובדים:
איך משווקים את ההרצאה / סרט / הצגה / הופעה שלך בעצמך?

סרטון 1 - פתיחה

פתיחה ודגשים לקורס

סרטון 2 - יציאת הסרט / ההצגה

אירוע בכורה, טריילר, כרזה, תקציר שיווקי ודף מידע - כולל דוגמאות. רלוונטי גם למי שהסרט שלו כבר יצא לאוויר העולם.

סרטון 3 - שיווק אורגני ורשתות חברתיות

טכניקות לקידום סרטים בפלטפורמות דיגיטליות ללא תקציב פרסום

סרטון 4 - עיתונות וטלוויזיה

שיטות לייצר חשיפה תקשורתית

סרטון 5 - מטרה ראשונה אחרי שהפרויקט יוצא

איך משיגים את האירוע הראשון שלכם בקלות?

סרטון 6 - אירוע כאמצעי שיווק

15 משימות פשוטות לניצול אירועי הקרנה לבניית מודעות והבאת האירוע הבא בקלות עד אליכם!

סרטון 7 פוסטים ורילסים

יצירת תוכן דיגיטלי אפקטיבי לקידום סרטים ברשתות החברתיות - כיצד נגרום לרכזי תרבות לאהוב את הסרט, לשמוע עלינו ולקנות?

סרטון 8 שיחת מכירה והצעת מחיר

איך לא לגמגם בשיחת מכירה? מה צריך לכתוב בהצעת מחיר? ואיך עוקבים אחרי הפונים לאורך זמן? כולל דוגמאות להצעת מחיר וטכניקת המעקב לאורך זמן ארוך.

סרטון 9 - תמחור ואיך לגרום לאנשים להגיע להקרנה?

כמה נקח על אירוע רגיל? כמה ניקח לכרטיס במכירת כרטיסים? ואיך נגרום לקהל להגיע?

סרטון 10 - קהל יעד וארגונים קשורים

מי הוא קהל היעד של הסרט שלכם ואיך תשתמשו בזה?

סרטון 11 - לקוח חם

אתר הסרט, הקרנות קרובות והרעיון לחמם את הלקוח לפני הפניה

סרטון 12 - דף נחיתה ושיווק ממומן

בניית דף נחיתה אפקטיבי ופרסום בתשלום

סרטון 13 - יצירה כפרנסה

כמה זמן באמת צריך להשקיע בזה ומה יהיו התוצאות?

סרטון 14 - העניינים הטכניים של ההקרנה

היבטים לוגיסטיים וטכניים בהכנת הקרנה מוצלחת

סרטון 15 - השיח שאחרי

ניהול דיון איכותי עם הקהל לאחר הקרנת הסרט

סרטון 16 - סיכום

מסקנה סופר חשובה שלמדתי

קטע מתוך פרק 6 - הקרנה כאמצעי שיווק

הפכו את היצירה שלכם לפרנסה
מבצע חגים - 297 ש"ח בלבד!